Arhiva pentru august 17th, 2009

Schimbă Biblia veche

17 august 2009

schimbabiblia450

sbro450

BloguriEvanghelice.blogspot.com în Top 100 ZeList Dinamic

17 august 2009

BloguriEvanghelice.blogspot.com – locul 62 în Top 100 ZeList Dinamic – Topul Vizibilității (4.246 de bloguri românești), lansat în 1 iulie 2009.

Biserica Baptistă Betel Mediaș – 70 de ani

17 august 2009

20-23 august 2009

www.betel-medias.ro

WordPress – 17 august 2009

17 august 2009

wp17aug2009

17 august 2009, 11.00

Radio Cireșarii: Despre ResurseCrestine.ro

17 august 2009

Luni, 17 august, ora 22.10

http://ganditorul.wordpress.com/2009/08/17/resursecrestine-ro-live-la-ciresarii-online/

Lupta fiecărui… (17)

17 august 2009

“Din moment ce Dumnezeu a creat toate ființele umane (indiferent de gen, naționalitate sau statut economic) ca ființe sexuale, poți fi sigură că ispitele sexuale și cele relaționale sunt, de departe, cele mai comune ispite de pe planetă.

Ce ‘mijloc de ieșire’ oferă Dumnezeu în mod obișnuit, astfel încât să răbdăm ispita? Ne anihilează El toate emoțiile? Nu. Face ca obiectul dorințelor noastre să dispară de pe fața pământului? Nu. Din experiențele mele, am aflat că mijlocul de ieșire este dat, de obicei, de o relație de prietenie cu o altă femeie căreia mă confesez, care poate să-mi înțeleagă slăbiciunile și care mă poate încuraja să fac față luptei. Pe măsură ce îi permit acestei prietene de încredere să-mi pună întrebările acelea dificile și personale și să-mi spună adevărul în dragoste (chiar dacă doare), mi se cere să analizez starea inimii și a minții mult mai mult decât dacă aș ține ascunse acele lucruri în mine. Și când nu reușesc să trăiesc la nivelul standardelor lui Dumnezeu, o prietenă de încredere mă va șlefui nu cu judecăți aspre, ci amintindu-mi să-mi folosesc discernământul. Pe măsură ce mi-am mărturisit anumite ispite față de prietenele mele de încredere și le-am cerut să mă tragă la răspundere, am aflat că nu sunt singură în mijlocul acestei lupte.”

Lupta fiecărei femei – Shannon Ethridge, Societatea Biblică din România, Oradea, 2009, 216 pag.

Bloguri-agregator

17 august 2009

Rețeaua România Evanghelică
Bucureștiul Evanghelic
Aradul Evanghelic
Clujul Evanghelic
Oradea Evanghelică
Hunedoara Evanghelică
Moldova Evanghelică
Bloguri Pastori
Poeți Evanghelici
Bloguri Evanghelice


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 105 other followers