Adevărul: Marius Dugulescu, biletul PNL-ului către voturile baptiştilor

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/timisoara-adevarul-marius_dugulescu-nelu_balas-pdl-pnl-baptisti-politica-stiri_din_timisoara_0_685731565.html

4 Răspunsuri to “Adevărul: Marius Dugulescu, biletul PNL-ului către voturile baptiştilor”

  1. Dyo Says:

    Nu si catre votul meu, din fericire …

  2. alincristea Says:

    Și votul tău, Dyo, cui îl dai? Foștilor comuniști? Noilor lupi tineri? Căror păgîni? Sau căror ortodocși, nu contează în ce culori politice colorați, dar în cîrdășie cu puterea?

    Replica ta e una pătrățoasă!… Adică cam tîmpită!…

    Cred că îți aduci aminte de cuvîntul greenhorn, din Winnetou…

  3. Dyo Says:

    Replica mea exprima pur si simplu faptul ca titlul din Adevarul este unul care nu are o neaprat legatura cu realitatea din teren: vor fi destui baptisti, printre care si eu, care nu vor vota cu PNL influentati de gestul lui Dugulescu. Consider reactia ta deplasata in raport raspunsul meu … nu-mi permit sa folosesc alte cuvinte pentru a o caracteriza, desi ispita bate la usa … ;(
    Cui ii dau votul? Ramane de vazut …

  4. alincristea Says:

    Dyo, titlul e din Adevărul, dar replica ta e pe blogul MEU!

    De la tine, ca și de la alții, am niște pretenții (cum și tu și alții aveți pretenții de la mine)…

    Am fost dezamăgit de replica ta, care nu deschide un orizont de reflecție / dezbatere.

    În curînd va trebui să votăm. Și nu doar o dată…

    De la oameni ca tine și mine oamenii așteaptă niște direcții / comentarii…

    Acum 3 ani am scris: Pătrățosu și Rotundu îl votează pe Băsescu.

    Nu pentru că ne-ar fi drag de el sau că am avea vreo legătură cu el. Ci pentru că atît am priceput că putem face, după mintea noastră, pătrățosă sau rotundă…

    Miza discuției fiind imensă, îți dai seama că puțin îmi pasă de te-am deranjat mai mult decît s-ar fi cuvenit… :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 117 other followers

