Ramolismaticul Dyo iar se lamentează…

Adjectivul l-am pescuit cu Drezina, și la cîte mi-a iertat Dyo (și, pare-se, că mai sînt cîțiva), mă gîndesc că va pe-trece lejer de data asta, avînd în vedere contextul în care a apărut cuvîntărețul

Bloggerul sighișorean zice despre Facebook (în stilul lui pripit, dar cu farmec):

„Mult mai fluid şi mai uşor de folosit, acesta domneşte tot mai autoritar peste relaţiile din mediul virtual ȋntre evanghelici; de asemenea, tot datorită lui, vizibilitatea evanghelică a crescut semnificativ şi ȋn mediul ortodox majoritar. […]

Dacă stau mai mult de cinci minute pe Facebook ajung robit iremediabil de un sentiment al inutilităţii şi al risipirii ȋn praf de Cuca Măcăii. Mă plictisesc la culme şi am impresia că dacă trăgeam un pui de somn eram mult mai cȃştigat.

Fluiditatea oferită de Facebook merge mȃnă ȋn mȃnă cu diluarea profunzimii interacţiunilor.”

Nu, nu şi iarăşi nu!…

Poate o să vină vremea să îi dau replica lui Dyo și altor ramolismatici, dar deocamdată sînt prins cu altele, mă așteaptă destule, numai să mi se dezumfle odată pleoapa ochiului drept, care mă deranjează de mai multe săptămîni, și să-mi iau ceva ochelari de citit, așa că de ziua mea, în 6 iulie, vă prezint noul look… :)

Pe Facebook, desigur! (Și poate și aici.)

Aștia de la Deo Gloria, tocmai de ziua mea și-au gasit să-și sărbătorească majoratul

Teofil Stanciu se pare că are o ladă cu petarde detabuizatoare. Ne-a aruncat încă una: Creștinii evanghelici și dansul.

Mă simt în aer… Undeva între cerul al doilea, pătrăţos, şi cerul al treilea, ionescian…

Care creştini evanghelici sînt preocupaţi de un astfel de subiect? ÎN ROMÂNIA? Unde sîntem… pui de daci?

În ceea ce mă privește, am dansat cu Andreea în casă pe melodia Țărăncuță, Tărăncuță, cîntată de Dan Spătaru.

Și i l-am arătat în mai mult rînduri pe YouTube pe Fred Astaire dansînd step. Așa că uneori a mai încercat Andreea să bocănească cu pantofii în podea…

Ieri îmi zice Andreea: Tati, să-ți spun surpriza de la serbare de la școală sau nu?

Păi spune-o, dacă ai amintit de ea…

O să dansăm un dans țărănesc…

Dar știi că nu-mi place că dansezi, nu?

Da, știu.

Într-un film cu contextul în 2011, Brad Pitt se arăta uimit că fiică-sa de 12 ani, care stătea cu mama ei, avea telefon mobil…

În 2010, Andreea mea avea deja în clasa a doua (sau întîia), la 8 ani…

Deci, în final, și eu sînt un ramolismatic…

Lasă un comentariu