Concert de muzică creştină pentru tineri la Timişoara

Sîmbătă, 10 mai, ora 20.00, în Parcul Rozelor din Timişoara va avea un concert de muzică creştină pentru tineri. Participă grupurile: Cristocentric, Trei Doi Unu, Vitamina C.

Festivalul Speranţei

Etichete: , , , ,

4 răspunsuri to “Concert de muzică creştină pentru tineri la Timişoara”

  1. danny Says:

    Am fost, am vazut, nu mi-a placut.
    Christocentric a fost ok.
    E greu sa ridici o generatie care sa aduca schimbare cu muzica fara mesaj.

  2. Alin Cristea Says:

    De ce Cristocentric a fost ok?

    Celelalte formaţii nu au avut mesaj?

    Mă interesează subiectul (eu fiind un orădean care crede oricum că muzicii i se acordă un rol exagerat atît în biserică cît şi la astfel de evenimente publice).

  3. Lămuriţi-mă şi pe mine… 08 « La patratosu Says:

    […] Fraţii şi surorile din biserica mea nu se vor fi simţit bine în cadrul unei seri ca cea de sîmbăta trecută. Vezi AICI. […]

  4. Alin Cristea Says:

    Marius Cruceru pune o întrebare pe blogul lui:

    De ce blogul România Evanghelică asociază concertul cu Festivalul? Sper să fie o “inexactitate” (13 mai 2008, 1:34 pm)

    http://patratosu.wordpress.com/2008/05/13/lamuriti-ma-si-pe-mine/

    Iată răspunsul: Pe blogul România Evanghelică a fost indicat linkul unde apărea anunţul – pe site-ul Festivalului Speranţei.

    Marţi, 13 mai 2008, ora 15.00, atunci cînd am pus cursorul pe link (am pus, nu am apăsat) s-a afişat, într-o fereastră mică, imaginea cu anunţul respectiv.

    (Atunci cînd am apăsat pe link am ajuns la adresa indicată, unde acum este pus un videoclip.)

Lasă un răspuns

