Fariseii vechi și noi (1)

8fariseii

”Scopul Bibliei este nu numai de a transmite un mesaj, ci și de a reflecta o imagine. Imaginile Bibliei sunt în primul rând prezentate prin viețile personajelor ei. Aceste imagini nu sunt numai pentru a fi agățate pe perete ca un portret ca să văd cum ar trebui să arăt, ci sunt și ca o oglindă care să-mi arate cum sunt eu de fapt. Dacă nu mă văd pe mine însumi reflectat în Biblie, atunci valoarea ei pentru mine este mult diminuată sau chiar pierdută în întregime. […]

Este posibil să nu-mi dau seama că fariseii sunt personajele Bibliei ale căror mediu de proveniență seamănă cel mai mult cu al meu. Mă tem că pot semăna cu fariseii mai mult decât sunt eu dispus să admit. Au încetat fariseii să existe acum 2.000 de ani? Mă tem că ei sunt și astăzi vii și înfloritori.”

Fariseii vechi și noi – Tom Hovestol, Editura Colegiului Biblic Est European, Oradea, 2008, 256 pag.

Un răspuns to “Fariseii vechi și noi (1)”

  1. Alin Cristea Says:

    A republicat asta pe RoEvanghelica.

Lasă un comentariu