Ignorantul Dyo

În 17 septembrie 2010, Dănuț Mănăstireanu afișa pe blogul lui un articol intitulat Cine este Dionis Bodiu?, în care scria despre Dyo:

„Nu folosește limba pentru a-și ascunde intențiile și a îmbrobodi ori a lua în răspăr pe alții în mod gratuit, așa cum fac unii dintre ‘talentații’ blogosferei evanghelice, chiar dacă nu se dă înapoi neapărat de la dispute, atunci cînd crede că merită.”

În 18 septembrie 2010, am scris acolo următorul comentariu:

„Am o opinie nuanțată despre Dyo. Îl consider MAI violent decît cei pe care îi critică pentru violență verbală.

E doar o chestiune de timp pînă cînd vă veți convinge.

Știu că vă plac cei ascuțiți la limbă, dar mai știu că nu vă place să o facă pe spatele dvs.

Dyo este un excelent interlocutor. Cu condiția să își tempereze… violența.”

Azi, 22 septembrie 2010, Dyo scrie un articol intitulat Marius Cruceru vs. Alin Cristea – episodul 9736, într-un comentariu afirmînd că a intenționat să „trivializeze puțin chestiunea asta tare “complexa”…”.

Ignorantul Dyo afirmă cu seninătate: „Nu ştiu cine a făcut paralela cu Iosif Ţon – Paul Negruţ”.

Chiar așa! CINE a făcut-o?

Marius Cruceru a dat de înțeles că eu aș fi făcut-o.

De ce nu își face mai întîi temele Dyo înainte de a se prezenta în public cu dezinformări, exagerări, trivializări, ceea ce înseamnă… VIOLENȚĂ?

Într-un dialog civilizat cu Beniamin Cruceru i-am scris următoarele:

„Vă invit să reflectați la o chestiune pe care am amintit-o anii trecuți: dacă oameni mari precum Iosif Țon și Paul Negruț nu se pot înțelege, de ce să avem asemenea așteptări de la tinerei precum Alin Cristea și Marius Cruceru?”

Așadar, nu e vorba de „comparații disproporționate”, cum scrie Marius Cruceru despre mine:

„A ajuns chiar la comparaţii disproporţionate de genul paralelei Iosif Ţon – Paul Negruţ, înţeleg că dînsul ţine locul lui I.T în comparaţie.”

Tîmpenia asta e doar în capul pătrat al lui Marius Cruceru.

Putea să fie orice caz de 2 evanghelici, penticostali de exemplu, cunoscuți pentru non-relația lor.

Atunci locul cui îl mai țineam? Să fim serioși, Marius Cruceru nu e prost, e PROST INTENȚIONAT! Și obosit de-a binelea…

De ce aș fi eu, în comparația, în locul lui Iosif Țon? Că Marius Cruceru e în locul lui Paul Negruț? Ce-s cu prostiile astea?

Nu am nici un fel de legătură cu Iosif Țon, care ar putea să genereze o asociere între mine și numele lui.

Dar, ca să ne păstrăm spiritul vioi, să vă dau un exemplu de minte paranoică, de pe o listă de discuție:

„Vasilica Croitoru si-a inceput incursiunea in arhivele CNSAS in urma cu trei ani. Daca dam putin timpul inapoi sau daca accesati lista Masa_rotunta1 a lui Iosif Ton, acum trei ani Bisericile Baptiste erau in fierberea care o experimenteaza penticostalii acum.

Personal m-am intersectat in sufrageria lui Iosif Ton la masa_rotunda1 cu Vasilica Croitoru care era socat probabil de ce vedea si intelegea. Era vorba de tulburarea apelor/doctrinei penticostale de catre baptistul Iosif Ton si foarte curios la acea vreme ca nici un VIP penticostal nu-i schita un gest impotriva supers/pionului care-si batea joc de penticostali cu teopolitica lui.

Alin Cristea era si el prezent si supraveghea totul!”

Cei care știți că eu am fost unul dintre cei dați afară de Iosif Țon de pe lista lui… rotundă, vă dați seama ce m-am mai amuzat văzîndu-mă (pînă și acolo?) în rolul de supraveghetor.

Dyo, băiatule, ia preia tu și chestia asta și mai scrie un articol… trivial!

Că oricum nu pari interesat de CINE, UNDE și ÎN CE CONTEXT lansează hapurile pe care le înghiți.

Un răspuns to “Ignorantul Dyo”

  1. Tîmpeniile lui Dionis Bodiu « România Evanghelică Says:

    […] Despre tîmpeniile din articolul de azi al lui Dionis Bodiu am scris aici: Ignorantul Dyo. […]

Lasă un răspuns

