Tîmpeniile lui Dionis Bodiu

Dionis Bodiu: „Dacă credeţi că sunt dur, nu am ce să vă fac: mi s-a cam făcut lehamite de toată chestiunea asta, din care nimeni nu are ceva de câştigat.”

Replica face parte dintr-un articol din 16 mai 2010, în care Dionis Bodiu, ca metodă de reacție la violență, folosea… VIOLENȚA!

1. Dionis Bodiu numea blogul România Evanghelică: „un blog a dejecţiilor de tip vadimist, împletite cu cinice interferenţe becaliene. Acest blog este o ruşine a spaţiului blogosferic evanghelic românesc şi dacă nu putem face nimic pentru a-l opri de la terfelirea unui brand, putem măcar să-l boicotăm evitându-l, ba chiar mai mult, sfătuindu-i şi pe alţii să nu o facă ( printr-un baner de avertizare de pildă ). O a doua decizie este aceea de a urma sfatul unora care şi-au dorit monopolul asupra subiectului şi s-au ofuscat că le intră şi alţii în ciorbă: nu voi mai deranja petrecerea nimănui de-acum încolo. Oricum sunt convins că nu e nimic de câştigat acolo…”

Tîmpenia lui Dionis Bodiu este că ia în calcul DOAR ce vrea el despre blogul România Evanghelică.

Marius Cruceru spunea unui astfel de chior (14 iulie 2009):

“Ba am să te moderez, Andrei, pentru că puteai să te opreşti la aprecieri. Pe blogurile lui Alin Cristea, cu toate că nu sînt de acord cu multe dintre postările lui şi cu un anumit stil de blogging, aşa cum nici el nu este de acord cu stilul meu, nu găseşti numai ce spui tu, apreciez seria RAvi ZAcharias, anumite cugetări, citate, anunţuri. unel chestii le-am aflat dela el de pe blog.”

2. O a doua tîmpenie a lui Dionis Bodiu este să facă promisiunea: „Nu voi mai deranja petrecerea nimănui de-acum încolo.” – 16 mai 2010.

De parcă nu au fost atîtea promisiuni ale lui Marius Cruceru că nu va mai răspunde public provocărilor mele. Și? S-a ținuț de promisiuni? Aș!

22 septembrie 2010: Dionis Bodiu iar se bagă în chestiunea Marius Cruceru – Alin Cristea.

Despre tîmpeniile din articolul de azi al lui Dionis Bodiu am scris aici: Ignorantul Dyo.

3. A treia tîmpenie, dar mare tîmpenie, glazurată cu cristale de cerebel înghețat:

„În cel priveşte pe Alin Cristea, el a avut o ţintă şi a reuşit ce şi-a propus prin acest scandal: chiar dânsul recunoştea că traficul pe blogurile sale creşte într-o veselie, că abia îi mai face faţă. Asta şi dorit, şi nimic altceva. Câteva mizerii aruncate acolo unde trebuie şi clicurile curg gârlă. Asta va ţine o vreme; nu vreau să mă gândesc la ce alte metode va recurge când, plictisiţi de acest subiect, vizitatorii se vor reîntoarce la lucruri mai serioase. Se poate mai mult decât atât? Sunt convins că da. Totuşi, şi din nou naivitatea mea iese la lumină, sper că nu va întinde coarda mai mult decât a făcut-o deja. Dar, poate că mă va dezamăgi din nou…”

Dionis Bodis bate cîmpii, pur și simplu MINTE: eu nu mi-am propus nici în luna mai, nici în alte cazuri asemănătoare, să fac scandal. Iar cuvîntul „recunoștea” este folosit aiurea, de parcă ar fi fost ceva de ascuns sau aș fi fost obligat de cineva să recunosc așa ceva. Eu am arătat doar că cei ce FAC SCANDAL în legătură cu mine obțin exact rezultatul invers decît doresc: sînt atîta de obsedați de persoana și libertatea mea de expresie că ar vrea să mă boicoteze, dar nu au cum. Dimpotrivă, pînă și cînd am scris eu însumi: NU mai vizitați acest blog, pînă și atunci a crescut numărul vizitelor.

Cît despre naivitatea lui Dionis Bodiu, nu pot să zic decît:

Fraierul…

2 Răspunsuri to “Tîmpeniile lui Dionis Bodiu”

  1. Cine a distrus România (2) « România Evanghelică Says:

    […] Tîmpeniile lui Dionis Bodiu […]

  2. Cine a distrus România (2) « România Evanghelică Says:

    […] Tîmpeniile lui Dionis Bodiu […]

Lasă un răspuns

