Căsătorie garantată pe viață (6)

“Mă întorceam cu mașina de la o conferință a românilor din Germania. Mă însoțea un coleg pe care l-am întâlnit la acea conferință, un evanghelist foarte talentat. Slujise și el la conferiță și am savurat slujirea lui. La încheierea conferinței, înțelegând că am venit singur în mașină, m-a rugat să-l iau și pe el spre casă deoarece el nu avea mașină. Am acceptat cu plăcere. Mi-a spus că se va opri la un prieten la München. Pe drum am discutat mult despre viața de slujire și, bineînțeles, despre viața de famlie. Uneori este mult mai ușor să discuți probleme teologice cu colegii de slujbă decât despre viața de familie. Se pare că ne simțim mai confortabil. Sau probabil ne pricepem mai bine la teologie decât la viața de familie. Sau cel puțin așa credem. Dumnezeu știe. Am aflat că amândoi avem câte trei copii. La un moment dat mi-a spus că este atât de ocupat cu lucrarea de evanghelizare, încât este foarte mult plecat din familie. Într-adevăr, călătorea foarte mult. Era un evanghelist foarte apreciat și foarte solicitat. Multe biserici din țară și din diaspora s-ar fi simțit onorate să-l asculte predicând. Mi-a povestit că era așa de ocupat cu lucrarea Domnului, încât nu a reușit să fie lângă soția lui la niciuna din cele trei nașteri. De fiecare dată când soția lui a născut s-a întâmplat ca el să fie plecat la evanghelizare. Nu l-am felicitat. Nici el nu s-a simțit mândru de asta. Am uitat aproape tot restul discuției noastre din timpul acelei călătorii de câteva ore, dar nu voi uita niciodată ceea ce tocmai v-am împărtășit.” (p. 65)

Căsătorie garantată – Nelu Mureșan, Societatea Biblică din România, Oradea, 2010, 262 p.

Lasă un răspuns

