S-a dus dracului și ziua de luni a pastorului Marius Cruceru

Nu o dată Marius Cruceru a amintit că ziua de luni e duminica pastorilor, ba chiar reproșa că ar fi fost provocat într-o astfel de zi „de odihnă”…

Iată că s-a dus dracului ziua lui „de odihnă”, pînă la ora 13.00 ipocritul Marius Cruceru a afișat deja două postări în legătură cu contextul agitat al ultimelor două săptămîni.

Ultima postare, despre Ioan Demeter, este o dovadă clară – ca și alte postări, de fapt, precum josnicul atac al lui Daniel Chiu – că blogul lui Marius Cruceru este un blog agresiv-ideologic, care slujește interesele grupului de influență format în jurul lui Paul Negruț.

Acest grup acționează, de ani buni, prin manipulare, șantaj și intimidare.

Pe Internet, unde are loc războiul declarațiilor, DOAR blogul lui Marius Cruceru contează, nu sînt alte spații publice pe care să le controleze emanueliștii.

De data aceasta, pînă și cei mai naivi cititori au putut să vadă cum s-a căcat Marius Cruceru, iarăși, pe blogul lui.

Marius Cruceru folosește aceeași tactică pe care o folosește Paul Negruț.

Paul Negruț a dat un comunicat pe care l-a semnat ca vicepreședinte al Uniunii Baptiste (mai sînt încă 3 vicepreședinți).

Marius Cruceru, unul dintre vicepreședinții Comunității Baptiste din Oradea, folosește informații gestionate de această Comunitate.

După cum Uniunea Baptistă nu și-a făcut publică poziția, dar Paul Negruț s-a grăbit să își dea cu părerea, tot așa, deși Comunitatea Baptistă din Oradea nu și-a făcut publică poziția, cel mai tînăr vicepreședinte al ei s-a grăbit să arunce pe piață informații denigratoare…

2 răspunsuri to “S-a dus dracului și ziua de luni a pastorului Marius Cruceru”

  1. Pop Ioan Says:

    Domnule Alin Cristea sunteti lipsit de simtul elementar al dialogului si al respectului fata de preopinent duceti-va la scoala celor sapte ani de acasa, la mama dvs si daca e in viata rugati-o frumos, sarutandu-i mana cu respect si cu iertare sa va reinvete sa vorbiti cuviincios. Am impresia ca turturii aia pe care mamele noastre ni-i stergeau cand dadeau in gura blocheaza oxigenarea normala a creierului si de aici derepajele de limbaj si frustrarile cat Himalaia pe care nu reusiti sa vi le reprimati deloc. Pariez ca nu o sa postati comentariul?

  2. Alin Cristea Says:

    Dom’le, plimbă ursul.

    Ăsta e răspunsul pe care îl dau celor impertinenți care vin cu astfel de comentarii (mai ales de prima dată) pe-acilea.

    Cred că vă dați seama cît de curios eram despre care Ioan Pop e vorba – țăcănitul de la Cluj sau „respectabilul”, tot de la Cluj, de la Universitatea Emanuel din Oradea.

    Răspunsul pare a fi evident din următoarele date sosite pe email:

    Autor : Pop Ioan (IP: 82.77.60.29 , mail.emanuel.ro)
    Email : igh_pop@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://whois.arin.net/rest/ip/82.77.60.29

    De afișat comentarii mie nu mi-e greu (mai degrabă e mai greu să NU le afișez), dar trebuie să țin cont de cititorii mei (care și-au triplat vizitele, ba chiar mai mult, pe-acilea, în ultimele săptămîni).

    Spre deosebire de Mahalaua Pătrățosului, aici eu nu ofer posibilitatea comentatorilor să se dea în stambă (a se citi: să dea cu mucii în fasole).

    Dacă consider că e cazul, mă exprim eu cîteodată mai din topor, așa, către bădăranii care ridică vocea.

    De data asta, fiind vorba de mine, uite, nene, că ți-am afișat comentariul.

    Și la ce îți folosește?

    Să stabilim mai întîi un lucru: ideea că aș fi „lipsit de simțul elementar al dialogului” este o idee falsă. O MINCIUNĂ! Intrați astfel în galeria MINCIUNILOR pîrțuite de emanueliști: Marius Cruceu, Doru Hnatiuc ȘI ALȚII!

    Păi nu sînt eu cel mai prezent evanghelic de pe Internetul românesc? – Nu eu am zis-o, altcineva, la fel de obraznic precum v-ați înfățișat dvs. aici, a zis-o.

    Scriu articole, comentez (nu doar pe blogurile mele), discut pe Facebook, pe Messenger, vorbesc, nu prea mult, la telefon, dar și cînd am de vorbit, vorbesc 2 ore, 3 ore, a și scris o persoană pe blogul ei despre asta. :)

    Acum, ca să nu fiți ispitit să lăsați să vă intre o altă idee falsă în cap (mincinoșii și fricoșii merg primii în iad), precizez că nu stau toată ziua la computer (stau cît pot și cîtă sănătate îmi dă Dumnezeu).

    Săptămîna asta am fost cam în fiecare zi la cîte un eveniment (că Oradea evanghelică e suprasaturată de evenimente într-o astfel de perioadă), aseară în 4 ore am trecut pe la 2 concerte și apoi să-i văd și pe Străjeri (sic!), am dormit 2 ore azi noapte, la 10 am fost cu fetița la un eveniment cu ciocolată, iar apoi, pentru prima oară, am dus-o la patinoar (eu nu am mai patinat de vreo 30 de ani). :)

    Arăta-vă-voi zilele astea cîte ceva din periplul meu…

    Așadar, scuțiți-mă de prostioare de-astea cu „lipsa simțului dialogului” sau, cum încercau unii să mă bîzîie, cu „lipsa simțului umorului” (oho, am cu carul!, nu mă ispitiți), sau ce să mai zic de cu totul abracadabranta formulă a emanuelistului Ciprian Simuț, conform căreia aș fi „zero barat”!? (Mă piș pe mine de rîs!)

    Clica din care faceți parte e binecunoscută pentru disprețul cu care tratează oamenii (pe teritoriul ei).

    Dar Internetul e teritoriul meu. :)

    „Parohia” mea. :)))))

    Mai poftiți! :))))

    Aici vă tratez eu cu superior dispreț!

    Dacă nu vreți, cumva, să discutăm… IDEI! (Nu oameni.)

    De ce să nu postez un astfel de comentariu „relevant” al unui emanuelist? Într-un fel, e un eveniment! :))))))

    Ziceți că vă e oxigenat creierul?

    Păi încecați să puneți laolaltă două chestiuni:

    În 1995, cînd eu apăream la Institutul Biblic Emanuel, faptul că mă chema Cristea era respectat de Doru Hnatiuc (care își scotea pieptul în fața mea că a fost la amvon cu bunicul meu) și de alții, prin țară, inclusiv la Cluj.

    În 1995-1996 Doru Hnatiuc, coordonatorul grupei de teologie (unde am fost eu lider) era patetic de mulțumitor lui Dumnezeu că noi am schimbat fața Institutului în bine (noi apărusem după un mare scandal cu exmatriculări de studenți) și, ATENȚIE!, domnule creier oxigenat, îmi recunoștea mie, în mod public, rolul benefic în această schimbare de față a Institutului.

    La începutul secolului XXI – anul de grație 2010, dacă vreți -, ACELAȘI Doru Hnatiuc et. co are o cu totul altă părere despre mine. (Desigur, oamenii se pot schimba, deci și eu, dar oare despre așa ceva să fie vorba?)

    Mai mult, Ioan G. Pop vine pe teritoriul meu cu un comentariu jenant. De ce nu vă faceți temele mai întîi? Doară nu credeți că în orice spațiu de orice fel puteți avea „succesuri” precum în anumite domenii?

    WOW! Ați citit un articol din… 6 decembrie? Păi de-atunci am mai scris o droaie!

    Nu am reușit să fiu anul ăsta chiar atît de dur pe Internet precum am anunțat, la începutul anului, că mi-am propus…

    Acum, întrebarea pentru creierul oxigenat:

    Dacă am fost așa „băiat cuminte” în anii ’90, asta nu înseamnă că mama mea, Domnul s-o-mburde-n rai (și pe noi asemenea)!, și-a făcut treaba?

    Și că eu am absolvit „școala celor șapte ani de acasă”?

    Alo, creierul oxigenat…

    Capice? Understand?

    Că aș fi pierdut pe drum „școala”, încă nu se știe, se cercetează… :)

    Poate că profesorii ăștia de la Universitatea Emanuel m-or fi stricat de cap… (mahării ăștia care freacă menta, nu ăia de-au trebuit să plece, că făceau treabă bună)

    O singură dilemă mai am: v-a pus cineva să îmi scrieți sau ați făcut-o din inițiativă proprie, oxigenată?

    Dom’le, nu uita să plimbi și ursul, să i se oxigeneze și lui… lăbuțele.

    Hi, hi, hi, cică nu știu să dialoghez… :)

    Dar ce monologuri trag… :)))))

Lasă un răspuns

