Iar căcaturi în Mahalaua lui Lascău: DIAREE VÎSCOASĂ…

Materiile fecale nu sînt produse de bloggerul-pastor, el doar folosește aceeași tactică patentată acum cîțiva ani de Pătrățosul Marius Cruceru – îi asumute pe comentatori să se cace pe teritoriul public pe care îl administrează.

Cît despre jetul de urină, dacă se pișă în sus, ghici pe cine cade?…

Ieri i-am atras atenția lui Petru Lascău întrebîndu-l: Mai sînteți atent, cumva, să nu fie minciuni pe blogul dvs.?

Văd că atenționarea mea nu i-a folosit la nimic. În continuare a postat comentarii care conțin mizerii și MINCIUNI la adresa mea.

Iată azi încă trei comentarii mitocane (după cele cel puțin 5 de ieri):

1. Comentatorul anonim Adrian.S scrie:

„Alin Cristea e proprietarul siteului Romania Evanghelica.Un site de scandal care nu ajuta la zidirea nimanui si care mai mult distruge pocainta.De cand m-am intors la Domnul am un singur regret.Ca l-am cunoscut pe Alin Cristea si ca am dat de Romania Evanghelica.

Am cunostinte din lume care mi-au spus ca nu vor sa se pocaisca tocmai din cauza lui(Culpa comuna.Din cauza unuia suferim toti).Si nu-i condamn.Daca as fi dat de Romania Evanghelica in 2008 ,nici eu nu cred ca as fi vrut sa fac parte din numarul neoprotestantilor.”

No, că s-a găsit dracul (pardon, Legiune!) care a intrat într-unul singur: Alin Cristea.

S-a găsit, bă Marius Cruceru, cine e vinovat de străjereală: dracul Alin Cristea.

S-a găsit, bă Cristian Ionescu, cine e vinovat de festivalul Satanei de la Oradea: dracul Alin Cristea.

S-a găsit, bă Petru Lascău, cine e vinovat de ruperea Bisericii Elim din Phoenix: dracul Alin Cristea.

Cu puterile malefice, a influențat nu doar istoria pocăiților din România, ci a zburat peste mări și țări și a întunecat mințile penticostalilor români din America…

Bă, fantomatică Alianță Evanghelică din România, poate nu știai DE CE nu reușești să te vadă lumea… Nu pentru că te-ai fi ascuns, copleșită de incompetență lașitate, prin ungherele ghetoului evanghelic… NU! Ci pentru că dracul Alin Cristea a reușit să-ți submineze orice acțiune publică…

Bă, Universitate Emanuel din Oradea, acum înțelegi, în sfîrșit, DE CE, chiar dacă ai, cică, grad ridicat de încredere, tot proști îngăuriți cu diplomă scoți, cum scot TOATE facultățile din România… Umbra diabolică a lui Alin Cristea se așează zi și noapte peste campusul Emanuel…

Iată, a fost nevoie de un simplu anonim, Adrian.S, ca să indice unde stătea drăcovenia asta (la etajul 5) de Ali Cristea!

Ce contează că, deunăzi, că pînă și un Ionescu spunea despre „site-ul de scandal”:

„Deși nu merită :) trebuie să spun că sunt și lucruri bune pe blogul lui Alin Cristea. Prezentări de cărți, evenimente, poze reușite, statistici… Necazul este că le amestecă pe cele bune cu altele rău mirositoare!”

Dar pentru prostovanii paranoici precum Adrian.S ce contează REALITATEA? Ei răstălmăcesc faptele, nu au grile de evaluare decît propriile resentimente, se complac într-o mocirlă pe care o întreține Mahalaua Evanghelică: a lui Cruceru, a lui Ionescu, a lui Lascău.

Blogul România Evanghelică are peste 13.000 de postări!

Va trece multă vreme pînă vreun pocăit (nu de puține ori pocăiții sînt comozi, uneori leneși de-a binelea, și fuduli de nu încapi de ei) își va sufleca mînecile și va face o statistică despre aceste (cel puțin) 13.000 de postări: Cîte miros urît? (Dar mai ales DE CE?) Cîte conțin statistici? O DROAIE! Dar evenimente? O DROAIE! Dar prezentări de carte? O DROAIE! Dar „poze reușite”? O DROAIE!

Dar prostovanii paranoici nu sînt interesați de REALITATE!

Ei nu au competența să analizeze vreun segment din REALITATE atîta timp cît sînt mînați de „pizmă și cîrcoteli”!…

Luciditatea nu e vreun talent înnăscut, ea se dobîndește în timp. Cu durere!…

Mahalaua Evanghelică, fenomen întreținut de cei trei bloggeri-pastori, a devenit unul dintre cele mai periculoase fenomene din istoria evanghelicilor români din cauză că subminează procesul de dobîndire al lucidității în spațiul evanghelic.

Revenind la dracul Alin Cristea și drăcovenia lui de blog România Evanghelică, oare să nu conteze deloc ceea ce scria Dănuț Mănăstireanu, în septembrie 2009? – „Pentru unii, nenumăratele proiecte culturale pe care le-a inițiat sau în care este implicat Alin Cristea sunt pură apă de ploaie. Pentru mine însă, Confesionala, Revista revistelor culturale, Thymos și, mai nou, România evanghelică, sunt proiecte pe care niciun om cinstit și lipsit de prejudecăți nu are cum să le treacă cu vederea.”

NU!

ASTA AR TREBUI SĂ NE FIE FOARTE CLAR: NU CONTEAZĂ!

Pentru prostovanii paranoici NU CONTEAZĂ realitatea. Ei și-o reconfigurează din refelx resentimentar.

De aceea, nu am consumat prea multă energie pentru focalizarea asupra paranoicilor!

Dar am consumat MULTĂ energie avertizînd public asupra faptului că anumite persoane publice permit paranoicilor să se desfășoare pe blogurile lor.

(Ar putea să se desfășoare paranoicii în bisericile celor trei pastori? Nu prea cred! Iată o direcție de cercetare foarte interesantă: de ce pastorii NU ar putea să le dea voie paranoicilor să se desfășoare în bisericile lor dar le dau voie pe bloguri?)

Cît timp cei trei bloggeri-pastori sînt persoane publice, biserica / instituția / opinia publică îi poate sancționa și îi poate OBLIGA să facă declarații oficiale cu privire la evenimente din REALITATE. Astfel de persoane publice au calitatea de REPREZENTATIVITATE. Așadar, NU pot face / spune orice vor ele oricînd oricum oriunde.

România Evanghelică NU este un blog de scandal.

Blogurile lui Cruceru, Ionescu, Lascău sînt bloguri de scandal!

România Evanghelică este un blog de atitudine, care și-a cîștigat notorietatea prin activitatea susținută pe două direcții: INFORMAȚIE și DEZBATERE.

Blogurile lui Cruceru, Ionescu, Lascău au oferit puțină informație, în schimb s-au transformat în Mahala Evanghelică unde mișună o droaie de opiniomani (anonimi), care dezinformează, pălăvrăgesc și subminează, astfel, activitatea bloggerilor evanghelici de notorietate secundară, dar de bună credință, cu mult mai creativi și proaspeți, precum Teofil Stanciu și Dionis Bodiu, ca să dau doar două exemple.

DEZ-MINȚIRE: Adran.S minte cînd afirmă că blogul România Evanghelică ar fi blog de scandal.

ORICINE vrea poate să facă o analiză a acestui blog. Întrebarea este: Cîți pot să facă o astfel de analiză?

Iar a doua: Dintre cei care ar putea, este VREUNUL care vrea? Mă îndoiesc.

Cunosc bine cît de comozi sînt pocăiții…

DEZ-MINȚIRE: Adrian.S minte cînd afirmă că l-ar fi cunoscut pe Alin Cristea.

Nu știu cine este Adrian.S, dar din tîmpeniile pe care le scrie presupun că nu ne-am întîlnit niciodată și, chiar dacă ne-am întîlnit vreodată, este evident că NU MĂ CUNOAȘTE.

Adrian.S are o perspectivă minimă asupra persoanei, vieții și activității mele (publice), excluzînd CEA MAI MARE parte din viața mea!… Asta e PARANOIA!

Nu se pot șterge bucăți din viața unui om așa ușor…

Dar, încă o dată, problema nu e în primul rînd la paranoici, ci la cei care le permit să se desfășoare în spațiul public…

2. Comentatorul anonim Mick:

„Alin Cristea este o fosta oaie baptista, devenita capra raioasa dupa ce a varsat sau murdarit sistarul cu lapte al mai multor biserici baptiste din Oradea, Alesd,etc, fapt pentru care, acum 4-5 ani, Alin Cristea a fost excomunicat din Uniunea Baptista de catre presedintele si vice-presedintele Com.Reg. Baptiste Oradea. Dar Alin Cristea pretinde ca liderii C.R.B. Oradea nu ar avea competenta de-al exclude, recunoscind aceste competente numai adunarilor generale ale oilor necuvantatoare.”

Acest comentator ori preia un comentariu mai vechi din blogosfera evanghelică (sau de pe un email) al lui Ioan Pop sau este chiar Ioan Pop!

Este reluată aceeași greșeală: Comunitatea Regională Baptistă Oradea.

NU EXISTĂ AȘA CEVA: baptiștii din România nu au Regionale, penticostalii au.

DEZ-MINȚIRE: Nu este adevărat că aș fi fost „excomunicat din Uniunea Baptista de catre presedintele si vice-presedintele Com.Reg. Baptiste Oradea”

Asocierile zonale de biserici baptiste din România nu au competența de a excomunica. Cei interesați de astfel de chestiuni de reguli eclesiale și confesionale pot consulta documentele care stau la baza funcționării asocierilor de biserici baptiste: Mărturisirea de credință și Statutul Cultului Baptist.

În Comunicatul Consiliului Uniunii Baptiste din 8 decembrie 2010, cînd au fost comunicate hotărîrile privitoare la Străjeri și Iosif Țon, iată ce putem citi:

„Comunitatea Bihor a comunicat faptul că fratele Nelu Demeter nu este ordinat ca păstor sau prezbiter în bisericile din Uniunea Baptistă și a solicitat bisericii locale excluderea acestuia până la îndreptarea sa.”

(Apare denumirea Comunitatea Bihor, nu Regionala Oradea.)

De ce nu l-a exclus Comunitatea Bihor pe „fratele Nelu Demeter” dacă ar fi avut astfel de competențe?

Păi DE-AIA: Că nu are!

BISERICA LOCALĂ are astfel de competențe, de a exclude și de reprimi.

Eu nu am fost excomunicat de BISERICA LOCALĂ.

Expresia „Alin Cristea este o fosta oaie baptista, devenita capra raioasa dupa ce a varsat sau murdarit sistarul cu lapte al mai multor biserici baptiste din Oradea, Alesd,etc” este cu totul ambiguă. Și mitocană, desigur.

Ce înseamnă „a varsat sau murdarit sistarul cu lapte al mai multor biserici baptiste din Oradea, Alesd”?

Probabil că paranoicul care a scris această expresie încerca să zică ceva, dar se bîlbîie cumplit…

Eu îmi fac datoria anunțînd că nu „vărsat sau murdărit șiștarul cu lapte” al bisericii baptiste din Aleșd!

Nu știu de ce omul a alăturat Aleșd lîngă Oradea…

De ce nu Sânmartin? Sau Băile Felix?

3. Comentatorul anonim Pete:

„Alin nu te mai adresa fratelui Lascau cu pretentii de copil obraznic caci nu are nici o obligatie fata de tine ,niciodata nu ai venit cu ceva constructiv asa ca vezi-ti de treaba si lasa oamenii sa discute lucrurile care ne intereseaza .BTW respectul se cistiga nu se acorda.”

Cum am menționat ieri, eu nu am conversat cu acești comentatori anonimi și îmi exprim dezacordul, de ani de zile, cu această lipsă de maniere a pocăiților de a se adresa la per tu, oriunde, oricum, cu cine vrea pula lor.

DEZ-MINȚIRE: Nu este adevărat că nu venit cu ceva constructiv NICIODATĂ.

Minciuna comentatorului anonim Mick vine în contradicție, în general vorbind, cu declarațiile lui Cristian Ionescu și cele ale lui Dănuț Mănăstireanu pe care le-am prezentat mai sus. Dacă se referă strict la blogul lui Petru Lascău, am pretenția că am venit cu destule chestiuni constructive și acolo, dar trebuie identificate și apoi să-i dau peste nas obraznicului Pete.

Însuși Petru Lascău ar putea confirma că i-am răspuns, așa cum am știut, unor întrebări dintr-un email pe care mi l-a trimis cu multe luni în urmă.

De fapt, asta am făcut în NUMEROASE rînduri în mulți ani: am răspuns multor solicitări din partea evanghelicilor pe email, pe Messenger, pe Facebook, întrucît mi-am cîștigat respectul în fața lor în ceea ce privește cel puțin două chestiuni: 1) dețin informații (muncesc zilnic, de ani, să adun și să verific informații) și 2) nu mint.

Ba chiar zănatecul de Adrian.S a găsit de cuviință, luna trecută parcă, pe blogul unui ticălos ortodox extremist, să facă precizarea că Alin Cristea nu fură. :)

De ani de zile mă amuz văzînd cum cei cărora le sînt antipatic, încercînd să mă discrediteze, ajung să menționeze calități remarcabile ale caracterului meu… :)

Comentatorul anonim Pete a făcut, de-a lungul timpului, mai multe comentarii scurte, dar pline de otravă, la adresa mea. Dacă voi avea cîndva timp (și chef), poate că voi face o postare cu aceste răutăți… evanghelice.

Expresia „vezi-ti de treaba si lasa oamenii sa discute lucrurile care ne intereseaza” seamănă, ca intenție, foarte cu mult cu cunoscuta expresie auzită prin biserici: „Dacă nu-ți place, caută-ți altă biserică.”

Ambele sînt, pînă la un punct, MARI TÎMPENII.

Nu voi mai lungi însă vorba, căci am ajuns la chestiunile IMPORTANTE.

Voi spune doar că ASTA e treaba mea – să nu-i las pe pocăiți să discute oricum pe Internet.

Dar am, într-adevăr, și altă TREABĂ, cum zicea Ionescu: prezint cărți, poze reușite, evenimente etc.

Trebuia deja să se obișnuiască comentatorii ăștia pîrliți cu situația: Alin Cristea nu îi lasă pe pocăiți să discute „lucrurile care îi interesează”.

Alin Cristea e prezent pe Internet de 10 ani și le cere pocăiților să discute lucruri IMPORTANTE.

MENȚIUNI FINALE

Finalul scurt readuce în atenție două declarații ale lui Petru Lascău:

A. „Nu sunt de acord ca blogul acesta să conțină atacuri incorecte la oameni și biserici.” (10 iunie 2011)

Cum am spus și cu altă ocazie, Petru Lascău și-a încălcat propria regulă. În repetate rînduri, blogul lui Petru Lascău a găzduit ATACURI INCORECTE la adresa mea. Iată, de data asta am fost făcut… capră rîioasă.

B. „…scriind asemenea rânduri sub anonimat dovedește lipsă de caracter. Oamenii integrii nu se rușinează nici de părerile lor și nici de numele primit de la părinți.” (14 septembrie 2011)

Conform opiniei lui Petru Lascău, cei trei comentatori anonimi – Adrian.S, Mick, Pete – nu sînt oameni integri.

Comentariile sub anonimat constituie una dintre cele mai mari probleme din blogosfera evanghelică.

Și ceea ce scria azi Rick Warren pe Twitter:

“A wise person is hungry for truth, while the fool feeds on trash” Prov.15:14 NLT

Mr. Peter Lascau, are you hungry for truth?

7 răspunsuri to “Iar căcaturi în Mahalaua lui Lascău: DIAREE VÎSCOASĂ…”

  1. Corneliu Rotar Says:

    Cititnd acest articol am trecut în nenumărate rânduri de la amuzament la indignare şi viceversa. Deocamdată nu vreau să spun mai multe lucruri…s-ar putea să revin cu alte consideraţii.

  2. Alin Cristea Says:

    Imaginează-ți de cîte ori am trecut eu de la amuzament la indignare și invers scriindu-l…

  3. laurentiu balcan Says:

    Banuiesc ca ai un scop pentru care folosesti, tot mai des, un astfel de limbaj in public. Incerc sa inteleg – sa nu mi-o iei in nume de rau – la ce ajuta un astfel de limbaj? NU pot intelege cum poate un om educat sa iasa asa in public, dar, in fine, fiecare cu perspectiva sa asupra realitatii.

    Personal nu ma pot implica intr-o dezbatere daca zidurile sunt improscate cu diaree si cacat. Cred ca ai fi mult mai castigat si ai determina oamenii la dezbateri serioase daca ai renunta la …. dejectii

  4. Alin Cristea Says:

    1. Articolul meu indică că dejecțiile sînt în Mahalaua lui Lascău (și în alte Mahalale Evanghelice.)

    L-ai întrebat cumva de ce se cacă oamenii acolo în Mahala în văzul tuturor?

    2. Consider că (deja) am determinat oamenii la dezbateri serioase.

    Doar că așa sînt pocăiții: cam mutălăi în public și leneși în a gîndi. Dar se pricep bine la… bîrfă. :)

    3. Cît despre așa zisul „limbaj în public”, înainte de a înțelege de ce „un om educat” ca mine îl folosește va trebui să înțelegi de ce „un om educat” ca Patapievici l-a folosit:

    „Privit la raze X, trupul poporului român abia dacă este o umbră: el nu are cheag, radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără șira spinării. Toată istoria, mereu, peste noi a urinat cine a vrut. Cînd i-au lăsat romanii pe daci în formula hibridă străromânească, ne-au luat la urină slavii: se cheamă că ne-am plămădit din această clisă, daco-romano-slavi; mă rig. Apoi ne-au urinat la gard turcii: era să ne înecăm, așa de temeinic au făcut-o. Demnitatea noastră consta în a ridica mereu gura zvîntată, iar ei reîncepeau: ne zvîntam gura la Călugăreni, ne-o umpleau iar la Războieni, și așa mai departe, la nesfîrșit. Apoi ne-au luat la urină rușii, care timp de un secol și-au încrucișat jetul cu turcii, pe care, în cele din urmă, avînd o bășică a udului mai mare (de, bețiile…), i-au dovedit. Noi ne-am zvîntat puțin între 1866 și 1940, cu intermitențe, apoi ne-au luat iar: acum însă, inovație, au început să urineze și unii români peste români, patrioții de la 1 ianuarie 1948, cînd, ca la start, au început crimele în masă și deportările. Valea plîngerii a fost transformată de români pentru români într-o vale a urinei corosive. care era mai șmecher se suia pe capul vecinului și-l pișa.” (Politice, 1997, p. 63)

  5. De-ale carnavalului « Vindecătoru Says:

    […] Tîmpiţii, mincinoşii, cultivatorii de virgule, mahalagii, profeţii, visătorii şi versificatorii, pioşii şi gomoşii din viziunile sale au luat foc în tribunele invadate de banda nebună, după postarea sa recentă de mult frupt. […]

  6. mia Says:

    ESTI UN MARE C…T……

  7. Alin Cristea Says:

    Păstrează distanța atunci, că put greu, să nu-ți cadă cumva vîrfurile mustații (de deasupra gurii spurcate)…

Lasă un răspuns

