Legea răsplătirilor (3)

Legea răsplătirilor – Randy Alcorn, Societatea Biblică din România, Oradea, 2012, 118 p.

“În 1990 slujeam ca pastor și ca membru în comitetul de conducere al unui centru pentru femei însărcinate. După ce am studiat Scripturile și m-am rugat, am început să particip la acțiuni nonviolente de salvare în clinicile în care se făceau avorturi. Am fost arestat de mai multe ori și am stat două zile la închisoare. Ulterior, o clinică specializată în avorturi a câștigat un proces împotriva mea și a altora. I-am spus judecătorului că în mod normal aș plăti oricât ar considera că trebuie, dar nu pot să dau bani unor oameni care îi folosesc pentru uciderea copiilor.

La scurt timp după aceea am descoperit că biserica mea urma să primească o decizie de poprire, prin care se cerea virarea unui sfert din salariul meu lunar cțtre clinica de avorturi. Biserica fie plătea clinicii, fie încălca un ordin judecătoresc. Ca să evit această situație, am fost nevoit să îmi dau demisia. Singura modalitate de a evita o altă decizie de poprire în viitor a fost ca salariul meu să nu depășească niciodată salariul minim pe economie.

A urmat un alt proces, cu o altă clinică de avorturi. Ni s-a cerut să plătim daune în valoare de 8,4 milioane de dolari – cea mai mare sumă impusă vreodată unor protestatari pașnici. După toate aparențele, viața noastră luase o turnură teribilă – dar a fost unul din cele mai bune lucruri care ni s-au întâmplat vreodată.

Ceea ce alții plănuiseră spre rău, Dumnezeu plănuise spre bine (Gen. 50:20). Am început lucrarea Eternal Perspective Ministries, care deține drepturile de autor asupra tuturor cărților scrise de mine. Nanci a lucrat ca secretară, suplimentând astfel venitul meu minim. Apoi s-a întâmplat ceva interesant: dintr-odată, cărțile mele au ajuns pe lista de bestselleruri. Au început să vină plățile pentru drepturile de autor. Organizația noastră a putut să dirijeze aceste venituri în proporție de 100% către misiuni, ajutorarea celor afectați de foamete și organizații care luptă împotriva avorturilor. În ultimii trei ani, prin harul lui Dumnezeu, lucrarea a dăruit peste 500.000 de dolari. Uneori mă gândesc că Dumnezeu vinde cărțile numai ca să strângă fonduri pentru lucrări care sunt dragi inimii Lui!” (p. 21-23)

Lasă un răspuns

