Legea răsplătirilor (10)

Legea răsplătirilor – Randy Alcorn, Societatea Biblică din România, Oradea, 2012, 118 p.

“Trupul lui Cristos trebuie să-și lase lumina să strălucească înaintea oamenilor și avem nevoie de modele de exercitare a supunerii și a talentelor. Nu trebuie să îngăduim ca riscum mândriei să ne împiedice să revelăm lucrarea lui Dumnezeu în acest domeniu al vieții noastre. Iată de ce e nevoie ca în biserică să ne asumăm riscul de a spune public ce a făcut Dumnezeu pentru noi în domeniul dărniciei. De fapt, lucrul care m-ar forța să-mi înghit mândria mai mult decât orice ar fi să vorbesc despre dărnicie când risc să las impresia că mă felicit singur. A le vorbi cu vulnerabilitate altora despre locul în care mă aflu în ce privește dărnicia poate fi un act de smerenie.

Nu ar trebui să mă laud cu privire la studiul biblic, cu privire la rugăciune, la evanghelizare sau la dărnicie, dar nici nu ar trebui să le trec sub tăcere. Oamenilor din biserică le e mai ușor să urmeze pași decât porunci. Dacă nu suntem dispuși să discutăm în mod deschis și cu smerenie despre dărnicie, cum ne putem aștepta să formăm oameni darnici? Putem fi stimulați numai pe baza a ceea ce vedem.

Unul dintre cei care m-au inspirat în dărnicia mea a fost R.G. Letourneau. Inventatorul unor utilaje masive, Letourneau a ajus să Îi dea Domnului 90% din venitul lui. Așa cum spunea el: “Eu dau banii cu lopata, iar Dumnezeu mi-i dă înapoi tot cu lopata – doar că lopata lui Dumnezeu e mai mare.” Consider exemplul lui la fel de prețios ca exemplul de rugăciune al lui George Mueller. Dar dacă acești bărbați nu ne-ar fi împărtășit povestea lor, tu și cu mine nu am putea să-L glorificăm pe Dumnezeu pentru ei… și nu am putea să le urmăm exemplul.” (p. 128-129)

Un răspuns to “Legea răsplătirilor (10)”

  1. Alin Cristea Says:

    A republicat asta pe RoEvanghelica.

Lasă un răspuns

