Alexandru Căpățînă – înmormîntare

Funeraliile celui care a fost Alexandru Căpățînă (84 de ani) vor avea loc sîmbătă, 13 octombrie 2012, ora 13.00 la Biserica Baptistă Micălaca din Arad.

„Din anul 1970 până în anul 1981, pastor al bisericii a fost Vereş Teodor, în timpul căruia bisericii i s-au adus numeroase îmbunătățiri, precum introducerea unei centrale telefonice, a sistemului centrlizat de încălzire și extinderea cu 10 metri a clădirii, pentru care a avut mri probleme cu autoritățile. Lucrările au fost sprijinite în special de credincioșii Străin Ioan, Bugariu Vasile și Căpățână Alexandru. La sfârșitul anului 1980, biserica avea 200 de membri și 100 de aparținători. Între anii 1981-1985, biserica nu a avut pastor, dar a fost condusă de diaconul ordinat Căpățână Alexandru.” (p. 19)

Istoria bisericilor din România – Ioan Bunaciu, Editura Universităţii Emanuel; Editura Făclia, Oradea, 2006, 691 p.

2 Răspunsuri to “Alexandru Căpățînă – înmormîntare”

  1. Ing NAGY Iosif Says:

    Cu adâncă durere am aflat, că scumpul meu coleg şi prieten Alexandru Căpăţână, Sandu, ne părăseşte.
    Atâtea amintiri, atâtea zile şi nopţi petrecute împreună, colegul cu care oricând ne-am înţeles ca oamenii, care întotdeauna a fost vesel, uman, contrar multor situaţii neplăcute.
    Mulţumesc ŢIE, SANDULE, că am avut ocazia să întâlnesc în viaţa mea un OM ca TINE, vei fi mereu în sufletul meu, în sufletul a multor oameni care te-au iubit.
    FAMILIEI transmit coondoleanţele mele şi afamiliei mele, fiţi mâdrii de INGINERUL, OMUL,care va trăi în amintirea noastră.
    SANDULE,ODIHNEŞTE ÎN PACE, vei fi mereu în sufletul meu.
    ing. NAGY Iosif, colegul şi prietenul tău mereu.

  2. melanie cristea Says:

    Multumim foarte mult pentru gindurile frumoase, fiica a doua a lui Sandu:
    Melania Cristea

Lasă un răspuns

