Cum să slăbești sănătos (4)

cum-sa-slabesti-sanatos

Cum să slăbești sănătos – Gary Smalley, Life Publishers, Oradea, 2012, 268 p

“Jeannie, o clientă de-a mea, s-a zbătut în relaţia cu copiii ei. Chiar dacă era plină de bune intenţii, la sfârşitul zilei, când îi vedea pe copii, își dădea seama că este foarte supărată și iritată de comportamentul lor copilăros. Se mânia mult prea ușor și, când se culca, în fiecare noapte, se simțea descurajată și înfrântă: “Îmi iubesc copiii”, îmi spunea ea. “Dar, când suntem împreună, aproape că simt că-i urăsc.”

Jeannie era îngrijorată că copiii ei aveau să crească urând-o, amintindu-și doar cum mama lor țipa la ei și îi dojenea constant. În plus, Jeannie avea și o problemă cu greutatea. Consumul de alimente deficitare i-au dat un sentiment de alinare în relațiile problematice cu copiii ei. După ce-a aflat că dieta ei s-ar putea să influenţeze sănătatea ei emoțională, Jeannie a căutat puterea lui Dumnezeu și și-a schimbat obiceiurile alimentare.

A fost o schimbare uimitoare.

A devenit blândă și calmă, capabilă să se ocupe de teme, de activități sportive extrașcolare, de vizite la prieteni și de certuri între frați, fără să își piardă cumpătul. Ulterior, fiica ei cea mai mare i-a spus: “Mami, eu te iubesc oricum. Dar, mai nou, ;tiu 100% că şi tu mă iubeşti pe mine.”

Jeannie mi-a spus această poveste cu lacrimi în ochi. “E ca şi cum cineva a apăsat un întrerupător în creierul meu şi, brusc, puteam să aud tot ce spuneam. După ce-am scăpat de toate gunoaiele pe care le mâncam – prin puterea lui Dumnezeu, nu a mea – în două săptămâni, întreaga atmosferă din casa noastră s-a îmbunătățit.”

Şi s-ar putea ca același lucru să fie valabil și pentru voi.

Când soții sau soțiile se simt ignorați sau neascultați de partenerii lor de viță, de multe ori ajung să se certe. Uneori, aceste certuri se transformă în adevărate războaie doar pentru că unul dintre ei sau ambii suferă de confuzie mintală. Da, sunt și alți factori în afară de mâncare care pot face ca o persoană să fie confuză mintal sau incapabilă să gândească limpede, dar cu siguranță se merită să vă examinați dieta, să vedeți dacă alimentele nu au avut cumva de-a face cu faptul că ați ajuns într-o stare emoțională care v-a deteriorat relațiile.” (p. 74-75)

Lasă un comentariu