Cristina Onufrei: Final

„Au trecut mai bine de doi ani de când, condusă fiind de temperamentul meu vulcanic şi de lipsa de experienţă caracteristică tinereţei prin care cu toţii am trecut, am scris către toate Bisericile Evanghelice de pe unde am ştiut eu lucruri care acum mă fac să plec capul. […]

Îmi cer iertare faţă de toţi cei ce au citit lucrurile scrise de mine pentru că sunt conştientă de faptul că timpul Dumneavoastră putea fi folosit cu folos şi productiv, iar eu v-am răpit acest lucru cu ideile mele nefiltrate şi pricinuitoare.”

http://formenoi.wordpress.com/2013/04/06/final

Lasă un răspuns

