În palma lui Dumnezeu (5)

in-palma-lui-dumnezeu-180

În palma lui Dumnezeu – Maria Cornea, Oradea, 2013, 336 p.

“Era în luna octombrie, într-una din serile de rugăciune și studiu biblic. Mergeam la Adunarea Mesianică, deși aveam mari dureri de coloană. Mă durea fiecare vertebră, la fiecare mișcare. Cu toate acestea m-am dus la rugăciune. Deși în cameră era rece, temperatura spirituală era în clocot. La sfârșitul timpului de rugăciune din acea seară, una dintre surorile membre ale Adunării Mesianice, care are o problemă la picioare și avea dureri mari, l-a rugat pe fratele pastor să se roage pentru ea.

În timp ce fratele pastor se ruga pentru ea, m-am rugat și eu în inima mea și am zis: “Doamne Tatăl meu, Tu știi ce rău mă doare coloana. Fiecare oscior mă doare, la fiecare mișcare. Tu știi că eu nu am îndrăznit niciodată să-ți cer să mă vindeci pentru că n-am crezut că Tu faci și acum aceste lucruri pentru noi. Mai știi că eu nu am îndrăzneală să merg în față să-l rog pe fratele pastor să se roage pentru mine. Dar dacă Tu într-adevăr faci și astăzi vindecări pentru copiii Tăi și vrei s-o faci și pentru mine, te rog să mă vindeci și pe mine acum când fratele pastor se roagă pentru sora.”

În momentul acela am văzut venind dinspre fratele pastor înspre mine o flacără ca aceea care arde când aprinzi praful de pușcă presărat sub forma unei linii pe podea. Această flacără a venit dinspre fratele pastor înspre mine și mi-a străbătut tot corpul de-a lungul coloanei vertebrale până în creștet. Am simțit în tot trupul o tresărire puternică și brusc durerea de spate a încetat.

Am rămas mută și șocată de ceea ce mi s-a întâmplat și am păstrat tăcerea o bună bucată de timp, de fapt aproape un an. Nu-mi venea să cred că mie mi s-a întâmplat acest lucru, că Dumnezeu a ascultat rugăciunea mea, că m-a ascultat chiar pe mine.

Am așteptat să văd dacă nu cumva durerea de spate va reveni, dacă nu cumva în acea iarnă în urma vreunei răceli sau altceva, va reapărea. A trecut însă iarna, primăvara, vara și a venit din toamna, dar durerea de spate nu a mai revenit. Din momentul acela nu m-a mai durut coloana vertebrală niciodată și au trecut mai bine de 12 ani de atunci!” (p. 122-123)

Lasă un comentariu