Sali Sabri: La mulți ani România!

sali-sabri România mea e Ali-baba. Un cartier locuit de turci și puțini țigani. Cu puține străzi asfaltate, cu șoferi fără permis, cu mașini multe fără acte, cu copii necăjiți ce nu pot merge la școală pentru că nu au adidași. Cu oameni necăjiți care nu știu ce vor pune mâine pe masă. Cu abandon școlar cel mai ridicat din județul nostru. România mea e casa vecinului ce stă să cadă la mine în curte. România mea e mașina mea cu numere de Bulgaria care vor expira în ianuarie și iar am să merg la vecini că acolo plătesc mai puțin. România mea e sâmbăta când zeci de copii vin la adunare pentru un ceai cald și o plăcintă cu brânză. România mea sunt femeile rămase acasă cu copiii lor pentru că bărbații lor sunt prin Hamburg pentru o bucată de pâine câștigată cu lacrimi. Partidul se ceartă cu republica iar Romania mea moare de foame…

La mulți ani români, la mulți ani România! Vă iubesc oriunde v-ați afla, în America sau prin Europa, prin gări cu miros vechi de mușuroaie, prin metrouri sau canalizări. Vă iubesc români pentru că și eu sunt tot român, chiar dacă vorbesc și gândesc turcește.

La mulți ani România, oriunde te-ai afla!

https://www.facebook.com/sali.sabri.5î

Lasă un răspuns

