În obiectiv: Emanuelismul negruţian (6)

Dan Botică, după ce m-a bruscat aseară cu întrebarea: Alin, te rogi pentru Victor Ponta?, azi, înainte de ora 12.00, mi-a blocat accesul și mi-a tăiat următoarele comentarii:

Corect: UEO a invitat oameni de-a lungul anilor. Au fost la fel de ticăloși precum e Victor Ponta?

Corect: UEO a invitat oameni de-a lungul anilor. De ce ne aburești atunci cu Petru și cu alții? Sau voiai să faci introducerea pentru Petru… Filip?

Corect: Dumnezeu poate lucra. POATE lucra mai bine cu alți oameni mai serioși decît emanueliștii?

Ce înseamnă UEO? Doar ce a avut loc în regimul negruțian? Sau și ce a fost înainte?

Aceeași întrebare și în ceea ce privește BISERICA Emanuel (și alte biserici).

Cum rămîne cu nedreptățile, abuzurile, ticăloșiile săvîrșite de-a lungul anilor de emanueliști?

Cum rămîne cu manipularea studenților de-a lungul anilor?

După absolvire, într-un timp nu prea lung, destui își dau seama că UEO înseamnă și altceva decît li s-a băgat lor în cap că înseamnă.

Pînă Paul Negruț nu clarifică unele probleme de ordin public și nu oferă, conform eticii creștine, compensațiile pentru abuzurile pe care le-a făcut, degeaba vorbești din Biblie, Dan, în discuțiile despre sistemul emanuelist.

NOTĂ:

Revenind la chestiunea agresării mele cu întrebarea: Alin, tu te rogi pentru Victor Ponta?, răspunsul meu de aseară a fost următorul:

Văleu, Dan, dar ai luat-o rău pe arătură! S-ar putea totuşi să fie interesant!… Subiectul discuţiei nu e rugăciunea pentru Victor Ponta. Cum voi, emanueliştii, vă ţineţi mare rugăcioşi, în tradiţia olahiană, eu ar trebui să vă întreb dacă vă rugaţi şi pentru cîţi? Că lista e tare mare…

La ce oră te rogi pentru administraţia locală, judeţeană, naţională şi organismele internaţionale? Că dacă stai pînă la 12 noaptea la discuţii pe Facebook, nu te văd prea rîvnos la rugăciuni!.

Am impresia că ne jignesti inteligenţa!

Este însă un aspect mai interesan: existtă vreo regulă la pocăiţi să dea aşa buzna peste interlocutori?

Nu ne-am cunoscut personal, nu-mi aduc aminte să fi discutat niciodată pînă acum pe Facebook şi mă iei la întrebări de felul: Alin, te rogi? Şi pentru cine? Pentru un căcat de om?

Chiar eşti ultimul din cetate care să nu ştie ce măgarii mi-au făcut emanueliştii, dar şi altora?

Ţi-am dat eu impresia că vreau să stau la discuţii cu tine?

Sau cu vreun emanuelist?

Eu am făcut nişte precizări, într-un spaţiu public.

Cît timp mi se pemite.

Cînd nu, mă întorc în acareturile mele.

Mă sui pe acoperişul casei, pe Internet, şi de acolo strig ce ipocriţi sînt emanueliştii.

Capiche?

Emanuelismul negruţian (1)
Emanuelismul negruţian (2)
Emanuelismul negruțian (3)
Emanuelismul negruţian (4)
Emanuelismul negruţian (5) – “Găseai foarte multe lucruri bune la UEO. Mai puţin har.”

Lasă un răspuns

