Corul și Orchestra Națională BBSO: Glorie Mielului – 2.000.000

Vezi pagina: YouTube Evanghelic – Postări cu 100.000 de vizualizări

Acesta poate fi considerat un moment de referință din istoria postdecembristă a evanghelicilor români.

Două din cele 6 videoclipuri din YouTube-ul evanghelic cu peste 1 milion de vizite au depășit pragul de 2 milioane de vizite.

Acest prag mai fusese depășit de videoclipul „Speranța – Mi-am pus nădejdea-n Tine”, care ajunsese în ianuarie 2014 la aproape 2 milioane și jumătate de vizualizări, dar nu era afişat pe contul grupului Speranţa, așa că a trebuit să fie șters de pe YouTube.

Se pare că Speranța a demarat o campanie de protejare a drepturilor sale pe YouTube, cazul de mai sus nefiind unul singular la începutul anului 2014.

Dacă la începutul lunii februarie 2014, contul Speranța Media se afla în cele 7 conturi cu peste 5 milioane de vizite, la începutul anului 2015 are peste 25 de milioane de vizite, iar următoarele conturi evanghelice nu au trecut de 8 milioane.

Probabil că în cel mult două sau trei luni, avînd în vedere ritmul de vizualizări, videoclipul BBSO o să devină Nr. 1 în YouTube-ul evanghelic.

Astfel, stilul coral (cu pretenții , mai degrabă baptist decît penticostal) va avea întîietate în planul public virtual, la nivelul pe care l-am luat în considerare – postări cu peste 1 milion de vizite, stilul de masă reprezentat de Rugul Aprins sau Speranța.

De reținut faptul că doar acest videoclip BBSO a ajuns atît de vizualizat, nu și alte videoclipuri BBSO, care sînt sub 500.000 de vizualizări, doar 3 depășind 300.000.

Consider că am avut un rol semnificativ în promovarea ACESTUI videoclip, prin semnalarea la fiecare 100.000 sau 50.000 de vizualizări pe blogul România Evanghelică, dar și pe Oradea Evanghelică, Facebook, Twitter, Messenger etc.

Se poate remarca același fenomen și în cazul altor conturi, voi exemplifica doar cu Speranța Media – primul videoclip are peste 1 milion și jumătate de vizite, următoarele avînd sub 1 milion, din care doar 5 au trecut de 500.000.

Trebuie să reținem și următorul aspect: Blogul România Evanghelică a ajuns după aproape 7 ani la 2 milioane de vizite, fiind în primele circa 10 bloguri evanghelice cu peste 2 milioane de vizite (și circa 25 de bloguri evanghelice cu peste 1 milion de vizite) din blogosfera evanghelică (peste 1.000 de bloguri în lb. română).

Şi blogul România Evanghelică are… 36.000 de postări!

Vezi alte comentarii:

Corul și Orchestra Națională BBSO: Glorie Mielului – 1.000.000 – 27 mai 2014

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat: