Iosif Ţon (16)

„Dumnezeu e drept, cinstit, milos, bun, iertător, îngăduitor și El îmi zice: „Eu te scot de unde ești, dar Eu vreau să te fac cum sunt Eu: drept, cinstit, milos, bun, iubitor, îngăduitor. Nu te iert dacă nu accepți să devii ca Mine.” Dumnezeu mă scoate de acolo, mă spală, numai dacă eu accept transformarea. Dacă tu crezi că te poate ierta, dar să rămâi cum ai fost, te înșeli singur.” (p. 221)

Umblarea cu Dumnezeu, în unire cu Domnul Isus Cristos, sub călăuzirea Duhului Sfânt, Editura Cartea Creștină, Oradea, 2006

Lasă un răspuns

