Arthur Suciu: Comunicarea publică este, prin definiţie, o comunicare strategică…

…Mesajul este transmis cu un anumit scop unui anumit public; el are o sursă şi îşi păstrează, parţial, autonomia, neidentificându-se niciodată în întregime cu publicul, cu ceea ce se presupune că ar gândi publicul. Transmiterea strategică a mesajelor este singura care conferă autoritate sursei de comunicare şi sens mesajului, mesaj în care receptorul poate să aibă încredere. Fireşte că, în comunicarea de zi cu zi, mesajele contingente, non-strategice nu pot fi excluse, dar nu ele constituie conţinutul esenţial al comunicării.

http://adevarul.ro/news/politica/internetul-pr-ul-instant-1_5627c65bf5eaafab2ce5f419/index.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat: