Atenţie la minciunile de pe blogul lui Barthimeu – 6 noiembrie 2015

Cît de tîmpiți pot fi pocăiții?

Iată o întrebare pe care mi-o pun tot mai des în ultimii ani și căreia îi dedic, din cînd în cînd, cîte un episod cu exemple care ne uimesc, pînă și pe cei care sîntem obișnuiți cu legiunile de imbecili de pe rețelele de socializare, după cum menționa Umberto Eco.

Cică: De ce tace Alin Cristea?

barthimeu.wordpress.com

Poate că Barthimeu s-a prea obișnuit să primească replică de la Alin Cristea.

Deși, e clar, e un nemernic mare cu care n-am nici o intenție să polemizez.

Aș vrea să cunosc și eu omul care ar polemiza cu cineva care îl numește, într-un singur articol: Porc nerușinat, scroafă ordinară, papagal scrijilat, cîine de Oradea/Petroșani, lătrău, papagal neobrăzat și netrebnic, birjar spurcat, vidanjor ordinar, pervertitule, băiete-castravete, la troacă cu tine!

Cum a făcut Barthimeu cu Alin Cistea.

Dar nu e prima dată și nici ultima cînd Barthimeu a luat-o razna…

Acum, a cîta oară?, iar spune MINCIUNI. Cică ar fi… scenarii. :)

Barthimeu alege următoarele două „scenarii”, care sînt MINCIUNI:

„Alin Cristea tace deoarece recunoaște realitatea reliefată în ambele articole, cu un surplus de specificitate pentru al doilea.

Alin Cristea tace pentru că a fost „sfătuit” pentru o atare poziționare.”

Pînă şi simpla aşteptae a lui Barthimeu ca Alin Cristea să aibă o reacţie la articolele lui (găunoase și josnice, gen Vadim Tudor) ține de domeniul TÎMPENIEI.

De ce mi-aș pierde vremea cu… Barthimeu?

Nu sînt eu MOGULUL blogosferei evanghelice?

Nu sînt destule chestiuni cu care să fiu ocupat, fie și numai în blogosferă?

La cîte sancțiuni am instituit anul ăsta…

Barthimeu pare a fi întruchiparea egocentrismului, de vreme ce vrea neapărat răspuns la articolele lui tîmpite. Jenant de tîmpite!

Dar cît de tîmpit poate să fie cineva să scrie despre altcineva că e și porc, și scroafă, și cîine…

Într-o discuție amplă de cîteva ore cu cineva azi, despre chestiuni mult mai importante, am amintit în treacăt și aceste zoobădărănii… Și am zîmbit amîndoi, oameni maturi care ne ocupăm de chestiuni serioase.

Printre altele, am adăugat faptul că prin aşa ceva Barthimeu mi-a făcut un serviciu, oamenii fiind în mod categoric obligați să simtă mai multă simpatie pentru cel atacat cu astfel de zoobădărănii…

Și Barthimeu a ridicat standardul josniciei la un nivel pe care nici un alt evanghelic român nu l-a mai atins pînă acum și care va fi greu de… egalat. :)))))

Numai un om care a luat-o razna se comportă precum o face Barthimeu, ca și cum nu a făcut greșeli MAJORE în spațiul public prin formulele sale cu totul dezechilibrate.

Barthimeu dă dovadă, precum Vindecătoru și alți guguștiuci, de paranoia. Faptul că el are închipuirile lui, cărora le zice scenarii, și pe care eu le numesc MINCIUNI, nu modifică REALITATEA. Barthimeu se pare că e un ignorant de clasă superioară și poate cu o penurie elefantină de imaginație.

Cele două MINCIUNI ale lui Barthimeu par fi expresia acestor lipsuri grave din raţiunea umanoidului Barthimeu.

Barthimeu ignoră ori nu e în stare să-și imagineze ritmul activității mele publice.

În primele 6 zile din luna noiembrie am postat peste 170 de postări pe blogul România Evanghelică (aproape 42.000 de postări).

Alin Cristea nu tace.

Oricît de scurte ar fi UNELE postări, ele rînt rezultatul unor căutări pe Internet care implică un complex de criterii de selecție și citare, rodul unor mulți ani de informare culturală și sinteză. Nu cunosc în mediul evanghelic românesc pe cineva care să aibă o astfel de capacitate măcar la jumătatea parametrilor mei.

De asemenea, mai pun postări și pe unele dintre cele peste 100 de bloguri ale mele.

Dar sînt ocupat și cu activitatea susținută pe Facebook, pe contul Alin cristea, pe pagina România Evanghelică, dar și pe cele trei grupuri Facebook unde sînt administrator, le-am iniţiat în ultimele luni:

– Baptiști din România și diaspora (790 membri)
– Penticostali din România și diaspora (180 membri)
– Carti, Filme, Evenimente (46 membri)

Alin Cristea nu tace.

La începutul lunii am lansat al 5-lea număr din revista electronică România Evanghelică.

Păi nu am destul de lucru în fiecare lună și la această revistă, care este un proiect unic și de calitate nemaiîntîlnită în mediul evanghelic confesional?

Alin Cristea nu tace.

Ar fi culmea să fiu interesat de ce zic guguștiucii precum Barthimeu, în afară de cazul în care trebuie să dau dezmințiri și, mai ales, pentru a rămîne credincios scopului meu declarat de a sluji adevărul în spațiul public.

Alin Cristea nu tace. Barthimeu e surd de-a binelea.

Dar și dacă aș tăcea, nu e treaba lui Barthimeu de ce tac.

Cu agenda lui paranoică, Barthimeu poate găsi diverse pretexte nu doar pentru tăcerea lui Alin Cristea, ci și pentru alte atitudini care i se par lui a fi suspecte.

Recunosc, nu credeam, pînă acum cîțiva ani, că unii evanghelici pot fi așa de ticăloși.

Dar așa de tîmpiți… deja mă descumpănește.

Din seria Barthimeu

Iar a mușcat-o chiorul Barthimeu… (09.09.2015)
Da’ cît de proști pot fi pocăiții?!… – Cazul Viorel Codreanu (chiorul Barthimeu)
Atenție la minciunile de pe blogul lui Barthimeu (14.08.2015)
Firimiturile lui Barthimeu – Unde dai și unde crapă… gramatica
Atenție la dezinformările de pe blogul lui Barthimeu – 11 august 2015
Guguștiucii – Chiorul Barthimeu
Babalîcul Barthimeu
Atenţie la dezinformările de pe blogul lui Barthimeu – 24 februarie 2015
Atenţie la dezinformările de pe blogul lui Barthimeu – 5 februarie 2015
Atenție la dezinformările de pe blogul lui Barthimeu – 21 aprilie 2012
Mincinosul Barthimeu

Lasă un răspuns

