Când Domnul Isus se întîlnea cu oamenii…

isus

Pe grupul Baptiști din România și diaspora a fost afișată imaginea de mai sus.

Iată comentariile care au urmat:

Alin Cristea: Afirmatiile TREBUIE comentate. Sa vedem ce se intimpla cind Domnul Isus se intilnea cu oamenii. Oricum, venise pentru un anume CEAS. Trebuie sa redescoperim ce inseamna Biserica si CUM se raporteaza Biserica la societatea terestra.

Cristian Pana: Mesajul de azi se bazeaza pe 5 studii de caz din NT in care am observat o discrepanta intre modul de abordare al lui Isus si al unora din urmasii Lui. Domnul Isus a facut sau spus lucruri de neinteles pentru cei cu care venea in contact, prin care trezea curiozitatea. La intrebarile lor, Isus punea conditii sau chiar dojenea… dupa care in functie de raspunsul lor spunea Vestea cea Buna. Am observat ca Isus in aceste cazuri se asigura ca oamenii chiar vroiau sa auda si sa primeasca mesajul care le va transforma viata. Unora Isus nu le-a mai spus nimic, altora le-a spus si viata lor a cunoscut o cotitura dramatica. Personal cred ca biserica de azi are de invatat mai mult de la Isus. In ziua de azi, Isus ar fi picat cursul de Evanghelism tinut de unii…

Alin Cristea: Nu am observat ca Isus petrecea mult cu oamenii.

Nu am observat ca Isus ar fi fost simpatizat de oameni.

Nu am observat ca Isus vorbea DOAR din Vechiul Testament, avea diverse stiluri de discurs.

Nu am observat ca Isus tinea sa aiba ucenici cu orice pret. Nu le-a spus: Voi nu va duceti?

Nu am observat ca Isus ar fi adus doar pacea, nu si sabia.

Nu am observat ca Isus ar fi avut grija de familia Sa.

Nu am observat ca Isus ar fi intemeiat comunitati religioase, ci i-a trimis pe ucenici doi cite doi.

Nu am observat ca Isus ar fi fost sustinatorul familiilor din clasa de mijloc. Dimpotriva, pe unul l-a pus sa vinda tot ce are si sa-l urmeze. Pe altii, care voiau sa-L urmeze, i-a avertizat ca Fiul Omului nu are unde sa-si plece capul. Doar vulpile au viziuni…

Am observat ca oamenii erau curiosi. Unul chiar s-a urcat intr-un dud.

Am observat ca oamenii erau insetati dupa… minuni. Nu dupa invatatura Sa grea. De aceea l-au parasit dintre ucenici.

Am observat ca oamenii voiau un lider, nu un… Mintuitor.

Am observat ca muierile ziceau: N-avem muschi, sa mutam piatra…

O alta muiere a vrut sa-si stie fiii ministri…

Lasă un răspuns

