Neînfricat (9)

neinfricat

Neînfricat – Josh McDowell, Cristobal Krusen, Editura Scriptum, Oradea, 2015, 218 p.

“Când am început a treia săptămână de școală, în timpul cursului de Istoria bisericii visam cu ochii deschiși. Profesorul James Christian mi-a atras atenția în fața tuturor colegilor. Am ratat contextul afirmației lui, însă ceea ce am auzit a făcut să mă rușinez.

– Să-l luăm pe domnul McDowell drept exemplu, a spus dr. Christian, arătând cu degetul spre mine. Dacă biserica ar face din evanghelizarea globală o prioritate atât de importantă precum face dumnealui din a ieși în oraș cu toate colegele, toată lumea ar fi mântuită în timpul vieții noastre.

Toată lumea rindea în jurul meu. Mi-am luat cărțile și caietele și le-am trântit pe catedra profesorului.

– Destul! am strigat. Nu sunt obligat să suport așa ceva. Am terminat-o cu voi! am zis eu și am ieșit ca fulgerul din clădire. […]

Mă simţeam de parcă aş fi prins rădăcini şi nu mă puteam mişca. Parcă eram paralizat. Puteam să văd foarte clar faţa fiecărui tânăr, dar eu păream invizibil pentru ei.

Am auzit apoi o voce. Nu pot să spun să spun dacă chiar am auzit sau dacă a fost doar o impresie puternică de-a mea. Oricare dintre cele două ar fi fost, îmi era foarte clar că vocea lui Dumnezeu îmi străpunse inima: Te-am chemat să lucrezi cu tinerii. Nu da înapoi. A fost simplu și clar. Nimic mai mult, nimic mai puțin. Știam că nu avea rost să-L contrazic.

Dintr-odată mi-am adus aminte ce spunea Bill despre “omul spiritual”. Unde Se afla Cristos în viața mea? Are El controlul asupra voinței mele? Ocupă El tronul vieții mele, acolo unde Îi este locul?

Într-un final, elevii liceului s-au reîntors în clădire la fel de repede precum au ieșit. Paralizia mea temporară a cedat și m-am întors din nou la Talbot. A intrat din nou la cursul de Istoria bisericii și mi-am cerut iertare de la dr. Christian în fața tuturor colegilor. Mi-am luat cărțile și m-am întors la locul meu. Era 12.30. De atunci înainte, cum zice o vorbă pe care îmi place să o spun: “un cimitir a devenit un seminar”.” (p. 194)

josh-mcdowell-carti

Lasă un răspuns

