Azi la penitenciar – 6 decembrie 2015

Subiectul predicii mele de azi a fost: De ce a venit Isus?

Primul text pe care l-am citit a fost din Noul Testament – 2 Corinteni 5:14-21

1. Isus a venit să împace lumea cu Dumnezeu.

„Dumnezu era în Hristos, împăcînd lumea cu Sine.” (2 Corinteni 5:19)

2. Isus a venit să fie al doilea Adam.

„Dacă moartea a venit prin om, tot prin om a venit și învierea morților. Și după cum toți mor în Adam, tot așa, toți vor învia în Hristos.” (1 Corinteni 15:21-22)

„Este scris: „Omul dintîi Adam a fost făcut un suflet viu.” Al doilea Adam a fost făcut un duh dătător de viață.” (1 Corinteni 15:45)

3. Isus a venit să aducă pacea și sabia.

„Vă las pacea, vă dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o dă lumea. Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimînte.” (Ioan 14:27)

„Să nu credeți că am venit s-aduc pacea pe pămînt; n-am venit să aduc pacea, ci sabia.

Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mamă-sa, și pe noră de soacră-sa.

Și omul va avea de vrăjmași chiar pe cei din casa lui.

Cine iubește pe tată, ori pe mamă, mai mult decît pe Mine, nu este vrednic de Mine; și cine iubește pe Fiu ori pe fiică mai mult decît pe Mine, nu este vrednic de Mine.

Cine nu-și ia crucea Lui, și nu vine după Mine, nu este vrednic de Mine.

Cine își va păstra viața, o va pierde; și cine își va pierde viața, pentru Mine, o va cîștiga.” (Matei 10:34-39)

„Dacă vine cineva la Mine, şi nu urăşte pe tatăl său, pe mamă-sa, pe nevastă-sa, pe copiii săi, pe frații săi, pe surorile sale, ba chiar însăși viața sam nu poate fi ucenicul Meu.

Și oricine nu-și poartă crucea, și nu vinde după Mine, nu poate fi ucenicul Meu.” (Luca 14:26-27)

4. Isus a venit ca să primească pedeapsa, fără de care nu există iertare.

Al doilea text pe care l-am citit a fost din Vechiul Testament – 2 Samuel 24:10-25.

Dumnezeu este drept – plata păcatului este moartea.

Pentru păcatul lui David (a făcut numărătoarea poporului – nu s-a bazat pe Dumnezeu, ci pe numărul ostașilor săi), au murit 70.000 de oameni.

Isaia 53:5 – PEDEAPSA, care ne dă PACEA a căzut peste El.

Un răspuns to “Azi la penitenciar – 6 decembrie 2015”

  1. dininimapentrutine Says:

    Motivator mesaj!

Lasă un răspuns

