Comentariul lui Teodor Baconschi pentru care a primit peste 1.000 de Like-uri

16 februarie 2016, http://www.facebook.com/teodor.baconschi.3

„Aseară Gâdea a proferat pe postul lui Voiculescu amenințări directe la adresa mea: se va ”ocupa” de mine, împreună cu ”tot poporul”. E o incitare la linșaj fizic ? A fost de asemenea înjurat un alt vechi client al denigrărilor și calomniilor anteniste, onorabilul domn judecător Cristi Danilet.

Nu mi-e teamă de amenințările lui Gâdea, după ce au vărsat asupra mea tone de lături. E drept, pentru minciuna cu ”fraudarea voturilor la Paris”, am câștigat în justiție procesul contra lui Bogdan Diaconu. Îi pot da și pe ei în judecată, va merge mai repede, pentru că există jurisprudenta. Și le voi pretinde sume mari, nu 100 de Ron, cum am procedat în cazul deputatului respectiv.

Eu nu cer respectul Antenei 3, care acum câteva minute ne făcea, pe mine și pe dl Danileț, ”jagardele”. Acești incitatori la război civil, care cred că se află deasupra tuturor legilor, nu pot respecta o teză de doctorat la Sorbona și nici cărțile publicate la Desclée de Brouwer (Paris), Humanitas sau Curtea Veche. Nu pot respecta cariera mea diplomatică din care n-au lipsit vizita papei Ioan Paul al II-lea la București și semnarea, la Washington, a Acordului privind amplasarea Scutului Anti-Rachetă. Eroii lor – propuși României din secolul 21 – sunt acel domn poreclit ”stegarul dac” și colonelul Dogaru….”

Lasă un comentariu