Apel către cititorii evanghelici – 16 iunie 2016

Așa cum am făcut în mai multe rînduri în ultimii ani, cînd am chiria și taxele neplătite pe 2 luni, fac un apel către cititorii evanghelici pentru susținere financiară.

Ca de obicei, menționez că întreaga mea activitate publică din ultimii ani a fost posibilă prin donațiile primite (uneori în cel mai misterios mod) și prin diverse ajutoare – haine, pantofi, cărți, mîncare.

Nu am o sursă de venit lunar. Sînt de peste 13 ani pe Internet, în regim de voluntariat. Stau în chirie de 3 ani și jumătate.

Mă adresez în primul rînd cititorilor evanghelici din două motive: 1) ei sînt beneficiarii trudei mele zilnice (dar nu numai ei) și 2) în mediul evanghelic (baptiști, penticostali, creștini după Evanghelie și alții) există o cultură a donațiilor.

De asemenea, activitatea mea publică este binecunoscută de o categorie tot mai mare de evanghelici români.

Informațiile importante pe care le ofer necesită de cele mai multe ori un efort considerabil.

Nu există la ora actuală nici o altă sursă de informații din lumea evanghelicilor (români) de o asemenea calitate.

Vezi:

Alin Cristea pe Internet (01.06.2016)

Lasă un răspuns

