Galeria baptiștilor carismatici: Buni Cocar

Daniel Brânzei: „Interesant este că evoluția recentă a fratelui Iosif Țon, pe care l-am apreciat mult de-a lungul anilor, îl așează alături de un alt prieten al meu din Chicago: mult hulitul Bunian Cocar. Dorința lui Buni de a fi «un baptist charismatic» a fost criticată timp de peste 30 de ani, continuu și categoric, de fratele Iosif Ton, care, asemenea multora, l-au considerat «nici cal, nici măgar» și i-au refuzat părtașia și prietenia. Situația actuală este ironică și cel puțin … interesantă. Cred ca fratele Iosif Ton ar trebui să-și ceară scuze de la Buni și să-i caute părtășia și colaborarea … Ar avea foarte multe lucruri de învățat de la el.”

6 răspunsuri to “Galeria baptiștilor carismatici: Buni Cocar”

  1. Cornilescu Says:

    Interesanta afirmatie si poate si adevarata. Ce icare sint «nici cal, nici măgar> nu mai ramin „urmasi” dupa ei. Fr. Ton atita timp cit a stat drept dupa Evanghelie a avut zeci de mii de „urmasi” iar acum va deveni „nici cal, nici magar” si rezultatul va fii cum il stim poate o micuta „bisericuta” pe undeva…iar dinsul cautind orice mijloc sa lamureasca si pe altii. Adevarul nu are nevoie de noi emisiunii sau inventii ca sa fie explicat si facut inteles. Oameni ca acestia gasesc ceva urmasi de genul : prea sfinti iesiti din mijlocul sfintilor – adica dubla separare. Noi sa asteptam a doua venire si Domnul va face separarea.

  2. D.C. Says:

    `Acei zeci de mii de „urmasi” ai fratelui Iosif Ton, chiar cred in mod unanim ca mentorul lor s-a ratacit? Oare a venit vremea ca in locul respectului sa-i oferiti mila? Sau si mai rau, critica?

  3. shirazi alina Says:

    M-au durut mult vorbele lui Lupu Cornilescu. Sunt o persoana care l-am cunoscut de mica pe Pastorul Buni Cocar.Ca si om poate fi tratat in mod ironic, ca doar suntem toti oameni si ne permitem… multe pacate.Dar cand iei hotararea de a ironiza lucrarea Domnului esti din start in pierdere, sau pierdut. Spun acestea pentruca le-am experimentat pe propria piele. M-am intors la Dumnezeu prin Buni , iar cand el nu a mai fost in romania am luat o hotarare foarte proasta sa nesocotesc un om care avea functia de pastor , sa-l ironizez facandu-l ” magar”…si …rezultatul am ajuns sa-L parasesc pe Isus. Pierderea a fost atat de mare si dureroasa incat am vazut bucuria celui rau.Dar slacit sa fie Domnul care ramane acelasi in veci, neschimbat si credincios-El nu a uitat legamantul Lui cu mine si nu a tinut cont nici de , nici de , nici de , si ce e mai frumos nici de si m-a scos din maracini. Asta e lucrarea Lui si puterea sangelui Sau. Si de data asta sigur nu e ironie – mi-a reasezat picioarele pe stanca printr-un pastor care nu si-a uitat oitele, care nu a pierdut niciuna, care le-a pastorit cu toata dragostea facan naveta pana la staulul lor , care pe unde a cutreierat a tot adunat alte oi la numar, Pastorul Buni Cocar.
    E usor , desi nici asta nu ar trebui, sa radem de oameni fara sa ii cunoastem cum ii cunoaste Domnul, cu totii suntem vase in lucrare in mana Celui Prea Sfant.Si e loc si timp pentru toti. Asa ca sa ne uitam intai la noi, sa ne observam cat de mult ne-am lasat prelucrati de Olar, si numai cand vedem ca am ajuns VASE DE CINSTE sa ne permitem sa cautam caii, magarii…si urmasii lor. Domnul sa aibe mila de toti si sa ne dea cati mai multi PASTORI ASEMENEA LUI ca sa avem ,,cunostinta” caci datorita lipsei acesteia pierim.

  4. liana matei Says:

    sunt intru totul de acord cu alina.l-am cunoscut personal pe Buni Cocar venind de la o biserica penticostala special sa-l ascult si nu-mi pare rau de timpul petrecut impreuna.Sunt 20 de ani de cand tinem legatura ,o partasie binecuvantata de Dumnezeu.Este de prisos sa spun ca acei care au timp de altii nu mai au timp de sine,ceea ce ar fi foarte de folos.Dzeu sa ne dea intelepciune sa stim sa ne masuram timpul ramas si sa -l folosim pentru a ne pocai cu adevarat.

  5. Frunza Ionel Says:

    Vad ca Daniel e tare amabil cand e vorba sa-i trimita pe altii sa-si ceara scuze si sa invete.
    De ce nu le face el mai intai?
    El a invatat de la Buni?

  6. V F Uilecan Says:

    Omul care mi-a facut cunostinta cu Domnul Isus si care m-a facut sa m-a indragostesc de Domnul

Lasă un comentariu